Jurnal » Evenimente
Learning and Development crafting – Întâlnirea #8: Buy-in Participants
scris de: Ioana MUREȘAN
„Creative thinking inspires ideas. Ideas inspire change.”
Barbara Januszkiewicz
Luna august a fost despre buy-in participants, iar pentru comunitatea de L&D, întâlnirea #8 a reprezentat un nou prilej de a ne conecta unii cu ceilalți și de a genera soluții pe marginea tematicii abordate.
Ne-am ghidat procesul de generare de soluții abordând tematica din trei perspective care să ne confere atât un caracter general, cât și unul mai specific, de profunzime. În primul rând, ne-am raportat la atragerea angajaților ca și agenți angrenați într-un proces continuu de învățare. De asemenea, am pus accentul pe acțiunile specifice pe care le putem realiza noi, ca și specialiști L&D, înainte de și în timpul trainingului pentru a ne asigura că „i-am câștigat” pe beneficiarii programelor noastre. La finalul întâlnirii a rezultat un checklist ce cuprinde mai bine de 100 de aspecte pe care să le avem în vedere atunci când dorim să atragem participanții în programele de training.
Ne-am bucurat să interacționăm activ, să facem schimb de bune practici, să descoperim că împreună putem să elaborăm o mulțime de idei valoroase care să inspire schimbarea – o schimbare susținută prin adaptarea noastră la mediul organizațional actual.
Prezentările au avut loc în cadrul proiectului L&D crafting. Scopul acestuia este de a crea o comunitate a specialiștilor în L&D din Cluj (și nu numai).
Sursă foto: Old Clayburn Association Management