Skip to main content
Formarea și menținerea relațiilor sănătoase

Managementul relațiilor

Context

Creierul uman are rețele special destinate interacțiunii cu ceilalți. Suntem ființe sociale și este natural ca relațiile să conteze mult. Se pare ca 40-50% din activitatea cerebrală care se întâmplă la nivel inconștient este despre relații sau despre alte persoane. În business, relațiile sunt baza pentru creștere și dezvoltare, fie ele relații în cadrul echipei, fie cu furnizorii, clienții sau partenerii.

„Un om nu poate descoperi noi oceane până când nu are curajul de a pierde pământul din vedere.”
Andre Gide
Managementul relațiilor - ATU Consulting

Direcții

Subiectele de mai jos sunt orientative, urmând a fi modelate și adaptate pe specificul și contextul echipei participante la training:

  • A da și a lua sau cum dezvolt relații sănătoase

  • Cum să fac față relațiilor dificile

  • De ce mă irită unele relații?

  • Feminitate și Masculinitate

  • Etapele unei relații: la ce sunt antrenat, ce am de antrenat încă?

  • Cum fac față respingerii în relații?

  • Customer Care

  • Recuperarea de creanțe sau cum dezvolt relații de tip câștig-câștig

Experiențe de învățare și dezvoltare

Pornind de la analiza de nevoi și de la obiectivele vizate, construim împreună designul de conținut și alegem tipul de intervenție care se potrivește cel mai bine echipei și organizației. Pot fi intervenții de una sau mai multe zile, intervenții mai frecvente sau mai scurte – la sală sau online. 

Solicitare ofertă